Vols que t'ajudem a trobar la casa que estàs buscant ARA MATEIX?


Què és el home staging i com et pot ajudar a vendre casa teva

Una bona presentació és clau per vendre qualsevol producte i els immobles no són una excepció. Un 70% dels qui busquen casa comencen la recerca a través d’Internet i el primer que veuen d’un immoble són les seves fotos. Per això, el home staging (que literalment significa “posada en escena de la casa”) està guanyant força com a tècnica de màrqueting per atreure possibles compradors. T’expliquem què és i com pot fer que casa teva es vengui fins a 8 vegades més ràpid.

El home staging consisteix en una posada a punt estratègica a través d’un conjunt de tècniques que permeten realçar l’immoble, potenciant els seus punts positius i minimitzant els negatius, de manera que tingui un aspecte més atractiu. La intenció és que l’immoble atregui a primera vista un nombre més alt de compradors potencials. Com millor sigui la presentació del producte, més clients aconseguirem i, per tant, més possibilitats de venda tindrem. Segons un estudi de l'Associació de Home Staging España, amb aquestes tècniques es pot reduir el temps de venda d’una casa a 8 vegades més ràpid que la mitjana.

No es tracta de fer reformes sinó petits canvis que marquin la diferència. Donar una mà de pintura, netejar, ordenar, il·luminar, reparar els petits desperfectes que l’immoble pugui tenir (canviar les bombetes que no funcionin, per exemple) i neutralitzar els espais.

Els possibles compradors que visiten una casa solen tenir dificultats per imaginar-se vivint allà. Això passa perquè els pisos acostumen a estar molt personalitzats i amb una decoració marcada. Un dels punts claus del home staging és despersonalitzar l’habitatge perquè pugui agradar a tothom i els visitants s’hi puguin imaginar vivint. Es tracta de convertir l’immoble en un lloc neutre però acollidor on la majoria de clients se sentin còmodes. Per tant, s’han d’eliminar els objectes personals, fotografies, etc. i neutralitzar la decoració, fent servir tons clars i suaus, per exemple, canviant els tèxtils (cortines, fundes de coixins…).

Un immoble buit sembla més petit, per això, una de les apostes del home staging consisteix a moblar el pis en cas que estigui buit, ja sigui amb mobles low cost o amb mobles de cartró. Això resulta eficaç perquè a la majoria de compradors els resulta difícil imaginar el potencial d’un pis buit i calcular quin tipus de mobles hi poden cabre o com es poden distribuir.

La inversió en home staging es recupera fàcilment en el moment de la venda, ja que la propietat passa menys temps en el mercat i pateix menys negociacions en el seu preu de venda.

Si vols assessorament sobre aquest tema, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres.
setembre 14, 2018 3:53 pm / Post escrit per / Deixan's saber el que penses

Categories: ,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

setze + tres =